Pagalba - Klausimai
Taip, visos kainos yra pateiktos su PVM.
Po apmokėjimo galimybės papildyti krepšelio nėra. Siūlome suformuoti naują užsakymą.
Taip, galima. Norint atšaukti užsakymą, skambinkite numeriu +37062526085 arba rašykite el. paštu: labas@deimantinemozaika.lt
Dėl papildomos informacijos apie prekes, rašykite mums soc. tinkle arba el.paštu labas@deimantinemozaika.lt
Atsiskaitykite už prekes per bet kurią Lietuvos bankų internetinės bankininkystės sistemą. Šie mokėjimai yra pilnai automatizuoti ir įvykdomi per keletą sekundžių. Tai Lietuvoje populiariausias atsiskaitymo būdas.
Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“. UAB „DPD Lietuva“ – pirmaujanti Lietuvoje ir viena didžiausių siuntų pristatymo bendrovių Europoje. Ilgametė patirtis ir profesionali komanda užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą.
DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu.
Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 4-7 d.d.
Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis.
Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.
Vakare prieš pristatymą gausite SMS žinutę (arba pranešimą į Viber programėlę, jeigu ją naudojate) su siuntos numeriu ir internetine nuoroda. Ją paspaudus galėsite valdyti savo siuntos pristatymą: keisti pristatymo adresą, dieną ar nukreipti siuntą į patogiausią DPD paštomatą. Tai patogu, jei pasikeitė Jūsų planai ir numatytą pristatymo dieną negalite priimti siuntos.
Pristatymo dienos rytą apie numatomą siuntos pristatymo laiką būsite informuotas SMS žinute (arba pranešimu į Viber programėlę, jeigu ją naudojate). Žinutėje bus nurodytas kurjerio atvykimo laiką 1 val. laiko intervalu, pvz. 09:50-10:50.
Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup paštomate ar siuntų taške.
Siuntos į DPD Pickup paštoamtus ir siuntų taškus pristatomos per 4-7 d.d.
DPD Pickup paštomatai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.
Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.
Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup tinklą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute (arba pranešimą į Viber programėlę, jeigu ją naudojate) ir/ar el. paštu.
Prekes iš DPD Pickup paštomato ar siuntų taško galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.
Atsiimdami siuntą DPD Pickup paštomate turėsite suvesti SMS žinutėje gautą PIN kodą.
Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite nurodyti SMS žinutėje gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:
• Jei siuntą atsiimate iš paštomato, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: +370 5 210 67 77.
• Jei siuntą atsiimate iš siuntų taško, su Pickup siuntų taško darbuotoju užpildykite pakuotės pažeidimų aktą.
Pakeisti arba grąžinti įsigytą prekę galite per 14 kalendorinių dienų Lietuvoje arba per 30 kalendorinių dienų Europos Sąjungoje ir kitose šalyse nuo prekių pristatymo dienos.
Keičiama arba grąžinama prekė turi būti pateikta tvarkingoje originalioje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos pakuotės, nenuplėštos apsauginės plėvelė ir pan.) ir toje pačioje komplektacijoje, kokioje pirkėjas ją įsigijo, su visais jai priklausančiais priedais ir dovanomis (jei tokių buvo).
Siunčiant keičiamą arba grąžinamą prekę paštu/paštomatu, pirkėjas privalo pridėti grąžinimo formą, kurioje būtų nurodyta: pirkėjo vardas ir pavardė, sąskaitos numeris į kurį bus grąžinti pinigai, užsakymo numeris, grąžinimo priežastis.
Keičiamos arba grąžinamos prekės turi būti:
– atsiųstos į Omnivos paštomatą adresu Taikos pr. 64, Klaipėda, PC Arena, tel. +370 625 26085
– atsiųstos į DPD paštomatą adresu Taikos pr. 64, Klaipėda, PC Arena, tel. +370 625 26085
Pardavėjas turi teisę nepriimti keičiamos arba grąžinamos prekės, jei ji pateikiama panaudota, neveikianti, subraižyta, neoriginalioje pakuotėje, nepilnos komplektacijos, sugadinta ar kitaip pažeista, pasibaigęs jos keitimo/grąžinimo terminas, taip pat jei prekė buvo pagaminta ar užsakyta pagal individualų kliento užsakymą ar užsakyta prekė yra riboto galiojimo termino.
Keičiamų ar grąžinamų prekių siuntimo/pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas. Grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos neapmokamos.
Pinigai už grąžintą prekę grąžinami per 14 kalendorinių dienų, po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, yra visi įpakavimai, apsauginės plėvelės. Pinigai pirkėjui yra grąžinami į grąžinimo akte nurodytą sąskaitą. Sąskaitos savininkas turi sutapti su pirkėju.
Prekės keitimo atveju, keičiamą prekę pristatysime nemokamai.
Produkto grąžinimas įmanomas tik įvykdžius visus aukščiau išdėstytus terminus ir sąlygas.